2015. március 20., péntek

Díj



Én is kaptam díjakat, itt az ideje, hogy válaszoljak rájuk :)



Gwen kérdései

1. Írd le az első négy szót, ami eszedbe jut a gyermekkorodról!
Nyaralás, nagyi, duci, horgászat


2.Szereted a klasszikus zenét? Van kedvenc zeneszerződ/műved?
Igen, szeretem. Megmondom őszintén nincs kedvencem :)


3.A hét főbűn közül melyikben érzed magad leginkább vétkesnek?
Nem is tudom, fogós kérdés. Talán a torkosság. Néha elszalad velem az a bizonyos ló :)


4.Ha ékszer lennél, milyen lennél? Bőr, fém, gyöngy? Drága vagy egyszerű, esetleg ékkövekkel kirakott?
Erre legalább tudom a választ :) Bőrből készülnék és fém is lehetne rajtam. Mindenképpen egyszerű, de szépen megmunkált lennék.


5.Bosszant téged, ha valaki nagyon elégedett magával, és ennek hangot is ad? (Nem a magamutogató majmokra gondolok, hanem annak, aki feltűnően ki van békülve magával.) Vagy jobb szereted, ha valaki (ál?)szerény, és megtartja magának a büszkeségét?
Engem egyáltalán nem zavar, ha valaki ki van békülve önmagával, az jó dolog, felőlem el is mondhatja a világnak. Az ilyesmi engem egyáltalán nem tud érdekelni, ha jó érzi magát, szíve joga :)


6.Mi jut eszedbe a következő szavakról/kifejezésekről: sár, karikás szemek, légszomj? Lehet akár egy gondolat, zene, kép, idézet, bármi.
Pánik


7.Linkelj/illessz be egy képet egy általad gyönyörűnek/jóképűnek tartott nőről és férfiról!
Csak férfit rakok :)
Sam Heughan

8. Folytatom a hagyományt a "szerinted hogy nézne ki?" kérdésekkel, tehát: szerinted milyen külseje lenne a Mámornak, ha ember lenne?
Szép arcú, telt keblű, homokóra alakú nő lenne. bronz hajjal zöld vagy borostyán szemekkel :)



9. Mennyire hoz zavarba/botránkoztat meg, ha egy írásban/filmben nyíltan ábrázolásra kerül a szexualitás?
Egyáltalán nem, sőt szeretem, főleg, ha igényesen meg van írva :D A filmben se zavar, mert teljesen természetes dolog.

10.Férfiak vagy Nők? Többre tartod az egyik nemet a másiknál, vagy mindkét nem csodálatos? (senkit nem verünk meg a válaszáért).
Ha választhatnék, én férfi lennék. Sokkal könnyebb elhelyezkedniük és ugyanolyan pozícióba a férfi sokkal több fizetést kap. Szerintem könnyebb az életük minden szempontból. Erről írtam beadandót az egyetemen :) Mindig is érdekelt ez a téma.


11. Mekkora jelentőséget tulajdonítasz az álmaidnak (ha szoktál emlékezni rájuk)?
Szerencsére a legtöbbször emlékszek az álmaimra. Az álmok fontosak, nagyon fontosak, segítenek neked, emlékeztetnek, vagy üzenetet hordoznak :)

Morgen kérdései


1. Mit gondolsz az instagramról?

Semmit. Sose használtam és valószínűleg nem is fogom.


2. Használsz kozmetikumokat?
Nagyon keveset, szinte semmit. Inkább csak parfüm, sminkelni csak karácsony és ehhez hasonló alkalmakkor szoktam.


3. Tudsz vállalható selfie-t csinálni? Szoktál egyáltalán?
Nem tudok, nem vagyok fotogén, mindig rosszul sikerülnek rólam a képek.


4. Ha megmenthetnél egy karaktert, akit sajnálatos módon kiírtak egy könyvből, sorozatból, filmből, ki lenne az?
Most így egyet se tudok hirtelen mondani. Visszatérhetnénk rá később? 


5. Várod a tavaszt?
Nagyon! Már unom a csizmát és a nagykabátot, a hideget :(


6. És a tanév végét?
Már nem tanulok, dolgozok, így erre nem tudok rendesen válaszolni, de ha még tanulnék, akkor biztos várnám :)


7. Megközelítőleg mennyi könyved van?
Régen sok volt, de eladogattam őket. Inkább letöltöm pdf-be és a telón vagy a gépen olvasom őket.


8. Letisztultság vagy féktelen, burjánzó összevisszaság?
Összevisszaság :)


9. Kávézol?
Nem, még a szagát se szeretem.


10. Mi lenne az indián neved?
Magas Tölgy


11. Mi ragad meg először egy tájban/városban?
A házak.

HardCandy kérdései

1) A leges-legelső fanfictionöd főszereplője összetalálkozik a legutolsó fanfictionöd főszereplőjével. Mit mondanak egymásnak?
Alegelő ficcem egy Draco/Hermione írás volt :) Az utolsó a folyamatban lévő Lélekkötelék Tony/Loki. Érdekes lenne, ha találkoznának az biztos. :D

2) Vedd elő a telefonod/ipodod/mp3 lejátszód/kazettás magnód. Tedd random lejátszásra. Mi az első öt szám, ami felbukkan?
1. Linkin Park: Roads Untraveled
2. Woodkid: Run Boy Run
3. Eluveltie: Thousandfold
4. Paddy and the Rats: Freedom
5. Macklemore & Ryan Lewis: Thrift Shop

3) Milyen gyakran törlöd az internetes előzményeidet az otthoni gépeden? (Csak őszintén!)
Ritkán, a párom gépén vagyok és azonnal váltok inkognitnó módba és így nem kell törölnöm az előzményeket, mert nem menti őket :D

4) Ha azt kérném, rajzold le magad, mi lenne az, amit kiemelnél, ami jellegzetes rajtad? Amiről mindenki rögtön tudja, "jéé, hát ez te vagy!". (pl. konty, szemüveg, Dumbledore szakáll)
A szememet.

5) Mi az a zene, ami a tavaszt juttatja eszedbe?
Valami vidám

6) (Mások szerint) legidegesítőbb gyerekkori szokásod? No és felnőttkori?
Amikor valaki beszél, akkor én közbevágok, gyerekként is ez volt a legidegesítőbb és szerintem most is ez az.

7) Mi az, amitől a másodperc töredéke alatt falra mászol?
Amikor a görényem hajnalban pengeti a ketrec rácsát, mert unatkozik.

8) Mindenki azt kérdezi, "mi a kedvenc könyved?", de engem az érdekel, mi az, amit szerinted tűzre kéne vetni? (Vagy amit már tűzre is vetettél?)
Légy jó mindhalálig (Utáltam azt a könyvet)

8) Kedvenc kegyes hazugságod?
Nincs kedvencem.

9) Mi volt a legkomolyabb sérülés, amit valaha szereztél?
Amikor tavaly rácsapódott az ujjamra a vasajtó és a kétszeresére dagadt, fel kellett szúrni a körmömet.

10) Mi a kedvenc szitokszavad?
Faszom.

11) Milyen beceneveket kaptál eddig életedben? Melyik a kedvenced?
Nem sokat, Andi vagy Andika vagyok az embereknek.

13) Feltűnt, hogy kétszer volt 8-as kérdés? És az, hogy kimaradt a 12?
Nem :D




Raistlin kérdései:


1. Hol olvastál először fanfictiont?
(Merengő? LiveJournal? DeviantArt? Fanfic.net? Pont itt?)
Merengő

2. Volt/van/lesz személyes blogod? 
Fanfiction blogom van :)

3. Személy szerint mi fog meg a slashben? (Csak őszintén, bátran és merészen).
Párosítások, vannak olyan szereplők, akiket egymásnak teremtett a sors, az mindegy hogy azonos neműek-e vagy sem.

4. Mi volt az első igazi fandomod? Most éppen melyik a legintenzívebb?
Harry Potter. (Jaj, de rég volt). Most Marvel.

5. Vetetted már magad új fandomba egy kedvelt ficered miatt?
Igen, nálad történt csajszi. Hobbit :D

6. Szoktál folyamatban lévő fanfic-regényeket olvasni, vagy megvárod, amíg a szerző befejezi?
Szoktam, mert, ha tetszik nem bírom kivárni míg befejeződik. Utána pedig reménykedek, hogy nem marad félbe :) 

7. Meg szoktad vitatni a kedvenc ficeid a barátaiddal, vagy inkább magadnak való olvasó vagy?
Ritkán, egy ember van, akivel megvitatom. Gwennel :)

8. Fanfic: irodalom, vagy bűnös élvezet? 
Mind a kettő :)

9. Van valami olvasási rutinod a fanficeket tekintve?
(Reggel, este, napközben? Mobilról vagy gépről? Kántálva és szüzek teába habart vérét kortyolva?)
Amikor a gép, net elé jutok :)

10. Szeretsz háttérinfókat megtudni a sztorikról, vagy hagyjanak békén vele?
Legtöbbször szeretek, de ez nagyon függ a kedvemtől és hogy mennyire szeretem az adott fandomot, párost

11. Emlékszel még, hogy vetődtél a { b l o o d y r o m a n t i c }-re? 〜( ̄▽ ̄〜)
Totálisan véletlenül. Valami mást kerestem a google-be és egyszer csak megtörtént.

Kérdéseim:

1. Hol laknál szívesen? Város vagy vidék?
2. Milyen kocsit vennél, ha nagyon sok pénzed lenne?
3. Melyik az a film, amit utoljára megnéztél?
4.Édes vagy sós? A sütiket vagy a sós pogikat, ropit szereted jobban?
5. Szoktál konditerembe járni vagy inkább otthon edzel?
6. Mi a kedvenc tárgyad? Amihez a leginkább ragaszkodsz?
8. Szoknya vagy nadrág?
9. Kedvenc sorozataid?
10. Hova szeretnél elmenni nyaralni?
11. Hazudni bűn?


Elég idiótára sikeredtek a kérdések, de most csak ezekkel tudok szólgálni.

Küldöm mindenkinek, akik kedvet és erőt éreznek hozzá!


4 megjegyzés:

  1. Jövök ám, nem menekülsz a válaszaim elől! A Magas Tölgy elég menő indián név. Jaj, imádom ezeket a válaszokat.

    1. Hol laknál szívesen? Város vagy vidék?
    Mindkettő, ebben a sorrendben :D Először városban inkább, amíg fiatalabb vagyok, ott több a lehetőség. Később inkább vidék, lehetőleg hegy, hegység közelében. Egész életemben sík vidéken laktam és utálom.

    2. Milyen kocsit vennél, ha nagyon sok pénzed lenne?
    Mivel vezetni se nagyon akarok, értelmetlen lenne kocsit venni, de a régi autók nagyon tetszenek.

    3. Melyik az a film, amit utoljára megnéztél?
    Ööö... Talán a Csillagainkban a hiba.

    4.Édes vagy sós? A sütiket vagy a sós pogikat, ropit szereted jobban?
    Attól függ, mikor melyiket kívánom. Mindkettőt szeretem, ugyanannyira, de egyszer ez esik jól, másszor meg a másik.

    5. Szoktál konditerembe járni vagy inkább otthon edzel?
    Nem szeretem, ha ilyenkor sok ember van körülöttem (kivéve az aerobik, az csoportosan jó :3), ezért a lehető legkorábban megyek el futni is, itthon meg csak akkor merek nekiállni valaminek, ha közel s távol sehol senki.

    6. Mi a kedvenc tárgyad? Amihez a leginkább ragaszkodsz?
    Nagyon gáz lenne azt mondani, hogy a pénztárcám? Nem csak a pénz miatt, inkább az igazolványok, ha azt elhagyom, végem. Szerencsére még egyetlen pénztárcát se hagytam el, de azért lekopogom.

    8. Szoknya vagy nadrág?
    Ha jó az idő, szoknya, ha rossz akkor nadrág!

    9. Kedvenc sorozataid?
    Húha. Most kezdjem sorolni? Inkább azokat mondom, amiket perpillanat nézek: Vikings, Black Sails, Misfits.

    10. Hova szeretnél elmenni nyaralni?
    Nem igazán szeretek "nyaralni", egy kicsit szerintem pénzkidobás. De amúgy jobban preferálom a túrákat, meg a vár-és múzeumlátogatásokat, mint a parton süttetést.

    11. Hazudni bűn?
    Abszolút nem.

    (Asszem kimaradt a hetes)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe :) Észre se vettem. Sebaj, most már így marad. Köszönöm szépen a válaszokat, nagyon tetszettek :)

      Törlés
  2. Valentin, aki nagyon elérkezettnek tartja egy profil idejét...

    1. Hol laknál szívesen? Város vagy vidék?
    Mindig is tipikus városi voltam, a közeli rokonaim is mindannyian minimum nagyvárosokban élnek. Nem tudom, hogy viselném huzamosabb ideig a tömegek hiányát, a villamos zaját, a reggeli morcos arcokat, imádom a várost. Ugyanakkor éljen a vidék, a nyugalom és a sokszor barátságosabb emberek. (igen, igen, enyhe célzás budapesti autósok és csupa szív bkv sofőrök)

    2. Milyen kocsit vennél, ha nagyon sok pénzed lenne?
    Nem tudom, nem értek hozzájuk, de szeretem azt hinni, hogy igen. Valami régit és klasszikusat, amiről ugyan tudod hogy bűnrossz de kell mert kell. Vagy egy Bogarat.Megveszek értük.

    3.Melyik az a film, amit utoljára megnéztél?
    Black Swan. Félig. Lesokkolt és gyakorlatilag sikítozva elrohantam a képernyő elől. Zseniális.

    4. Édes vagy sós? A sütiket vagy a sós pogikat, ropikat szereted jobban?
    Sós. Bárhol és bármikor.

    5.Szoktál konditerembe járni vagy inkább otthon edzel?
    Otthon, teljesen egyedül, futni is csak a legkisebb forgalmú órákban merészkedem. Valahogyan képtelen vagyok értékelhetően mozogni, ha tudom, hogy néznek.

    6.Mi a kedvenc tárgyad? Amihez a leginkább ragaszkodsz?
    Nincs ilyen. Hamar megszeretem a különféle tárgyakat, körberajongom őket, majd elfelejtem vagy csak megszokom, és többé már nem lesznek olyan különlegesek. Kivéve ha emléket hordoznak. Ilyenből túl sok van...

    8.Szoknya vagy nadrág?
    Amint tehetem, szoknya.

    9. Kedvenc sorozataid?
    Hm. Jelenleg kb négyet nézek egyszerre, de nem tudok választani. Mindegyik másért jó, zseniális, megbotránkoztató vagy szimplán szép.

    10.Hova szeretnél elmenni nyaralni?
    Mindenhová. Európa töviről-hegyire, aztán India, Oroszország, Egyiptom, Brazília, Ausztrália, Madagaszkár, Kanada, Amerika...

    11.Hazudni bűn?
    Nem.

    VálaszTörlés
  3. Drága, Valentin!
    Bocsi, hogy csak most válaszolok :( Imádom a válaszaidat, köszi :D

    VálaszTörlés