2022. március 9., szerda

 

Újra itt!


Az utolsó frissítés, ami egyben az utolsó feltöltött fejezet is az 2019. juniusban volt. Ennek nagyon sok oka volt. Kezdetben csak egy kis szünetet terveztem, nem volt kedvem se az íráshoz se az olvasáshoz. Időm se igazán volt a munka és egyéb magánéleti dolgok miatt. Tudom, hogy ez csak kifogás, de nem terveztem, hogy abba hogyom az írást.

Volt egy munkahelyem amit utáltam és lépni akartam onnan. A covid alatt bezárt a munkahelyem ezért jelentkeztem egy olyan helyre és pozicióra amiről azthittem, hogy álmaim melója lesz. Sajnos nagyot tévedtem. Egy évet húztam le ott, ezalatt teljesen tönkre mentem. Idegileg kikészültem, csomókban hullott a hajam, gyomor idegem volt és több mint 10 kilót felszedtem. Az írást ez idő alatt teljesen elfelejtettem. Lejárt a szerződésem és nem lett meghosszabbítva.  Tavaly szeretett kutyusomat is elveszítettem. Most hónapokkal  később eljutottam arra a szintre, hogy képes vagyok újra aloktni.

Nem tudom, hogy nézi e valaki még ezt az oldalt, de ha igen, akkor kérlek jelezzetek nekem. Szeretnétek még tőlem történeteket? Elsősorban az Időtlen köteléket szeretném elkezdeni.


Mindenkinek köszönöm aki kitartott mellettem és a blog mellett. 

Caty

5 megjegyzés:

  1. Drága Caty!
    Hát már hogyne lennének továbbra is lelkes érdeklődők és olvasók errefelé! ;) Gwen, Kenaz, vagy Adri néven, de itt vagyok és leszek mindig, várva a frissítéseket.
    Nagyon sajnálom mindazt, amin át kellett menned, remélem, már napfényesebb a dolgok állása. Az írás nagyon sokat segíthet mindennek feldolgozásában.

    Sok erőt kívánok, és itt vagyunk! <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én szeretnék még, ne hagyd abba :3

    VálaszTörlés
  3. Szia, mi az hogy! Nagy örömmel olvasnék újra tőled.
    Remélem helyre jönnek a dolgok, jobb állásod lesz/lett és részvétem a kutyusod miatt. Kitartást <3

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Még jó hogy! Időközönként mindig felnéztem és újra olvastam az itt lévő történeteket 😊 Ugy hogy en várom, hog legyenek újak :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Éppen most olvastam újra a lélekköteléket. Nagyon várom a folytatást vagy bármilyen írásod. :)

    VálaszTörlés