2014. július 30., szerda

Díjak


Még sose csináltam ilyet, remélem jól válaszoltam a kérdésekre, mondjuk azokra könnyebb volt, mint megírni a nektek szánt 11 kérdést. GwenPage, Rozmaring, Morgen kérdéseire a válaszok. Kösz csajok, hogy meghívtatok ebbe a játékba :)





11 dolog rólam
  1.  Imádok beszélni, be nem áll a pofám.
  2.  Szeretem az állatokat. Jobban szeretem őket, mint az embereket
  3. Ideiglenes befogadó vagyok. Jelenleg egy Flóra (Fló) nevű vipet keverék leányzó vendégeskedik nálunk.
  4. Imádok aludni, ha tehetném, egész nap csak aludnék.
  5. A görényeim tappancs lenyomatát tetováltattam a bal lábfejemre. Három mancs.
  6. Mindig mindent félbehagyok. Sajnos hamar megunom a dolgokat. Egy kezemen nem tudom megszámolni, hogy hány suliba kezdtem bele és hagytam félbe.
  7. Szerem a kedvenc könyveim, filmjeim legjobb jeleneteit többször elolvasni, megnézni.
  8. Van három vadászgörényem (Kuplung, Cicek, Thronos Rokke E. Eclipse) és egy cseh farkaskutyám (Loki)
  9. Imádok olvasni, mániákusan minden nap, többször felnézek a blogokra, merengőre, hátha van új fejezet.
  10. Utálom a csöndet. Idegesít, nyugtalanít.
  11. Félek a viaszbábuktól és a nagyon élethű próbababáktól. Nem tudom, hogy van e ennek a fóbiának rendes neve
 Morgen kérdései

  1. 23 leszek.
  2. 2014. június. Gwen bíztatására kezdtem el. Nem bántam meg. Hatalmas kösz neked, Gwen. Mindenért.
  3. Igen. Kezdő Asatru hívő vagyok.
  4. Hopp! A vikingek kora, természetesen. Akkor még sokkal közelebb álltunk a természethez.
  5. Anglia, Svédország.
  6. Van néhány PC játék amivel a párommal játszunk. Ami annyit tesz, hogy ő játszik én meg oldalról kiabálok és kommentálok  :D Jelenleg a Mass Effect a favorit.
  7. Mind a kettő. Nem tudnék dönteni.
  8. Szerencsére nincs és remélem nem is lesz.
  9. Merengő
  10. Bocsi, de nem tudom, hogy ez mit jelent L
  11. Nem, még nem, de majd szeretnék írni egyet.

Rozmaring kérdései

  1. Nah, ez nagyon nehéz. Nem is tudom. Vacilálok. Tony/Loki, de utána sebesen jön Thor/Loki.
  2. Nem tudok egyet kiemelni. Holló és a farkas. Mind a kettő ritka okos és hűséges állat.
  3. Megtalálni azt a hivatást, amivel életem végéig foglalkozni akarok.
  4. Nem tudom.
  5. Susan Wilson – A táncoló kutya
  6. Farkas. Hűséges, de nem szolgalelkű.
  7. Igen, megírtam az új fejezetet és Gwen már át is nézte és azt írta, hogy imádta J
  8. Viaszbábuk és a magány
  9. Lustaság
  10. 1. találjak munkát.  2. Loki fejezze be a szökést, 3. Tom Hiddleston.
  11. Nyíregyháza. A világ végén és még azon is túl.

Gwen kérdései

  1. Nem hiszek a mennyországban, de ha létezne, akkor ott lenne mindeni, akit szeretek, nyugalom lenne.
  2. A félelmeimmel kellene együtt élnem az idők végezetéig.
  3. Sose voltam az a tervezgető típus. Mindig csak az alap ötlet van meg. Úgy ahogy mondod, hirtelen ötleteket írok le. Amikor elkezdem, szinte csak pár gondolat van meg, hogy kb. mi legyen benne, aztán elkap a gépszíj és én beindulok. A saját történeteimnek se tudom a végét, ami nem baj, mert ha tudnám, akkor abbahagynám, mert úgy már nem kihívás.
  4. Miért kérdezel tőlem ilyen nehezeket? Ha hazudsz, akkor hazudj jól, de önmagadnak sose hazudj, mert az szánalmas. Jarith, ezt nagyon jól megfogalmazta az Aduászban.  Sajnos néha hazudok magamnak és tudom, hogy hazudok, ami szánalmas és gyenge.
    "A jó hazug ismérve nem az, hogy képes mindenkit megtéveszteni. Természetesen ez is hozzátartozik, ám a lényeg, hogy magadnak sosem hazudsz. Az szánalmassá tesz."
  5. Olyanokra hallgatok, akiket ismerek és támogatnak. Szóval GwenPage, mert ő már most író, ha kijön a könyve, kérek egy dedikált példányt.
  6. Nem, ki van zárva. Tíz percig nem bírom ki beszéd nélkül.
  7. Igen, a párom, aki mindenben támogat, a testvérem és az anyukám.
  8. Igazából a párom ismer igazán, mert mindenkinek azt az oldalamat mutatom, amit ő éppen látni szeretne, vagy amit én látni engedek.
  9. Igen, mert nem tudom, hogy hova vezet.
  10. Makacs és addig alakítom a dolgokat, amíg elérem, amit akarok, csak kevés olyan dolog van, amibe érdemes annyi energiát fektetni, hogy megszerezzem. Vagy ha még se tudom megkaparintani, elérem, hogy mások által elérhetővé váljon. Nem bírom, ha nem az enyém az utolsó szó.
  11. Kifinomult, gyors. Inkább olyan háttérben maradó. Lenne egy tőröm és egy távcsöves mesterlövész puskám. A ruhám pedig fekete lenne, testre simuló, hogy ne akadjon bele mindenbe. Jaj, de szexi lennék :D
Elérkezett számomra a nehéz rész. Remélem nem teszek fel nektek sok hülye kérdést :) Köszi a válaszokat.


Kérdéseim

  1. Ha visszamehetnél az időben, és egy dolgot megváltoztathatnál, akkor mi lenne az?
  2. Van tetoválásod? Ha igen, akkor mi? Ha nincs, akkor szeretnél?
  3. Mi a legfurcsább dolog, ami történt veled?
  4. Kik inspirálnak az életben?
  5. Mi leszel, ha nagy leszel?
  6. Novellák vagy regények? Melyiket szereted jobban?
  7. Mi volt az első fanfic, amit olvastál?
  8. Benne lennél valahol, valamikor egy csapat találkozásban?
  9. Ha belebújhatnál bárki bőrébe, akkor ki lenne az?
  10. Van házi kedvenced?
  11. Miért kezdtél el írni? Mi vagy ki adta a kezdő lökést?
Küldöm, GwenPage, Rozmaring, Morgen, Thia Darkness. Hatalmas köszi nektek. Puszi :)


4 megjegyzés:

  1. Uuuu, köszönöm, hogy visszaküldted, drágavagy :)) Válaszolok is :3

    1. Ha visszamehetnél az időben, és egy dolgot megváltoztathatnál, akkor mi lenne az?
    Szerintem nem változtatnék semmin. Ki tudja, mit okoznék ezzel a jelenemben. Lehet, hogy meg se születek.

    2. Van tetoválásod? Ha igen, akkor mi? Ha nincs, akkor szeretnél?
    Nincsen, de szeretnék valami kis diszkrétet. Csak alacsony a fájdalomküszöböm, ezért nem merem.

    3. Mi a legfurcsább dolog, ami történt veled?
    Egyszer azt hiszem, láttam egy ufót. Jó, ez most hülyén hangzik, de tényleg láttam valami narancssárga villanást az égen, egy éjszaka többször is, nagyobb és fényesebb volt mint egy hullócsillag. Furi.

    4. Kik inspirálnak az életben?
    Széchenyi István, az egyik kedvenc történelmi személyem. Egyébként a szüleim és a barátom.

    5. Mi leszel, ha nagy leszel?
    Leginkább egy nagyra nőtt gyerek. Amúgy szeretnék tanítani.

    6. Novellák vagy regények? Melyiket szereted jobban?
    Hú, hát mindkettőt nagyon. A regényeket talán egy picikét jobban.

    7. Mi volt az első fanfic, amit olvastál?
    Na, hát ez most nagyon ciki lesz, de szerintem valami Sámán Királyos nyomiság, mert anno alsóban imádtam és én is írtam egy negyvenakárhány fejezetes borzalmat. Alsóban. Jesszus.

    8. Benne lennél valahol, valamikor egy csapat találkozásban?
    Hát hogy a viharba ne!

    9. Ha belebújhatnál bárki bőrébe, akkor ki lenne az?
    Szerintem maradnék inkább önmagam:)

    10. Van házi kedvenced?
    Már nincs :/

    11. Miért kezdtél el írni? Mi vagy ki adta a kezdő lökést?
    Nagyjából kilencéves korom óta élek regényeken, szóval az olvasás inspirált arra, hogy én is írjak hasonló fantasztikumokat és a távoli jövőben talán kiadjak egy vagy több kötetet.

    VálaszTörlés
  2. Jaj nagyon köszönöm, hogy visszaküldted *-* A válaszaid nagyon tetszenek, és hogy engem is említettél... drágaság vagy♥


    1. Ha visszamehetnél az időben, és egy dolgot megváltoztathatnál, akkor mi lenne az?

    Nem bíznék meg egy-két emberben, akiben anno megtettem, és rá is faragtam.

    2. Van tetoválásod? Ha igen, akkor mi? Ha nincs, akkor szeretnél?

    Nem sokára lesz :)

    3. Mi a legfurcsább dolog, ami történt veled?

    Majka rálépett a lábamra Ferihegyen, miközben interjút adott valakinek.

    4. Kik inspirálnak az életben?

    Tom Hiddleston; osztálytársaim; idegenek a buszon.

    5. Mi leszel, ha nagy leszel?

    Jogász/fordító/író (esélytelen)/nagy :D

    6. Novellák vagy regények? Melyiket szereted jobban?

    Mindkettőt egyaránt, írni és olvasni is :)

    7. Mi volt az első fanfic, amit olvastál?

    summerrose90-től a The punishment of a guilty.

    8. Benne lennél valahol, valamikor egy csapat találkozásban?

    Persze, csak kétlem, hogy elengednének.

    9. Ha belebújhatnál bárki bőrébe, akkor ki lenne az?

    Elvagyok a magaméban, végül is.. :D

    10. Van házi kedvenced?

    Egy pók xD Hivatalosan nincs.

    11.Miért kezdtél el írni? Mi vagy ki adta a kezdő lökést?

    Nagyon súlyos lelki traumák sorozata, és azokból való kitörés + abszolút közegváltás és teljes személyiségcsavar esetemben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a válaszokat. Milyen tetoválásod lesz? Én most készülök a másodikra :)

      Törlés