2014. október 20., hétfő

Hiba! Még mindig + Játék

Halihó!

Nem, a laptop még mindig halott. Szerencsére két gép van, a párom pedig három napig éjszakás, így befoglaltam az övét. Elkezdtem a hiányosságokat pótolni. Yuu és Ziio megkapták a linkcserés képeket. Bocsi, hogy ilyen sokáig kellett várnotok. A történetekhez belinkeltem a legutolsó fejezeteket. Miért nem szóltatok, hogy csak regisztrált felhasználók tudnak kritikát írni???? Én csak most vetem észre. Hatalmas nagy bocsi. A fejemet verem a falba, hogy nem vettem észre, ha találtok ehhez hasonló hibákat, szóljatok! Jelentem, kijavítottam, most már elvileg bárki írhat kritikát :) Még tartozok két díjjal, ígérem azokat is bepótolom, plusz még olvasni és írnivalóm is van. A halott laptop ellenére próbálok nem eltűnni :)

Jah, igen! Van kedvetek egy kis nyereményjátékhoz? Olyanhoz, mint ami a Facebook oldalakon vannak? Most nagyon be vagyok indulva a saját készítésű ékszerekre, ha érdekel benneteket a dolog, akkor kérlek jelezzétek nekem, mert én nagyon benne lennék :)

Ehhez hasonlóra gondoljatok vagy viking fonással készült karkötőkre vagy ásvány gyöngyökből készült karkötőkre kis medállal :)


Caty

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése